Isnin, 5 Mac 2012

Krisis Kepimpinan Azizan dengan 2 EXCO - kira seattle la tuuu...!!

ha ha ha semenjak berlakunya krisis antara AZIZAN dengan 2 EXCO nya gua sekadar berada di tepi pantai... malas nak layan sinopsis mereka kerana gua tahu sejarah gua tahu apa di sebalik krisis....biaq gua seorang sahaja yang tahu..sebab benda dalam kain tak segak kita selak tayang kepada orang [dengaq tu kak jat] jadi sekarang bila dah bertaut kembali tu maka pakat-pakat muhasabah diri.. mana yg rasa terra sangat tu cuba slow sikit ambik kata JEMAAH.....

OK ini ada sahabat gua tulis kat blog dia jadi gua ambik bagi tatapan semua....

Isu Kedah - Kemelut Di Muara Kasih...

Ini penyanyi lagu 'Kemelut Di Muara".. Rosmah tak suka gambo nehh!! wakakaka!


Alhamdulillah...
Inilah cantiknya jemaah..
hidup berjemaah..
solat berjemaah..
mati je tak leh berjemaah..
boleh gak kalau mati ramai-ramai macam tsunami tu..
itu agaknya mati berjemaah?

Kena muhasabah diri balik..
Dari Ust Azizan selaku MB sampai la Exco-exconya..
Apa-apa hal pun.. utamakan keperluan dan gak rakyat terbanyak..

Kocak dalam cawan jangan sampai tumpah!

budakbalun 05032012

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sepekat dlm paksa,,,sampai bila derama ni akan bertahan,nampak sangat tiadak keiklasan,,,,kita tungguuuuuuuuu.