Khamis, 19 Mei 2011

Jangan nafikan kuasa MEDIA ALAM MAYA wahai pimpinan Pakatan Rakyat

oleh AnakKedah007


ini diperolehi dari sessi soal jawab bersama DSAI tengahari tadi... nak tengok skrip dia hangpa pie kat kedahlanie.info [ Kandungan Soal Jawab 2jam bersama DSAI di Yahoo.com ] aku nak angkat satu jaa bab soalan yg di jawab oleh pengunjung dimana mereka akan sokong siapa apabila diadakan pilihanraya nanti...

Bukan apa selepas aku baca komen dari fb berkenaan topic MB KEDAH yang tiada facebook tuu macam2 ada jawapannya.. ada yg pro dan ada yang kon nya... sampai nak menegak kata-kata mereka MB KEDAH tak ada facebook sebab beliau sudah ada medium lain dah...

kemon laa sahabat-sahabat semua.. sekarang dah 3 tahun... maklumat Kedah masih kebelakang dari negeri pemerintahan Pakatan Rakyat yang lain... sedangkan UMNO/BN kedah hari-hari bantai hangpa... tapi hangpa aku tengok masih merasa selesa dengan apa yg hangpa dok buat sepanjang 3tahun nie...

faham2 laa nooo....

2 ulasan:

anak kedah jati berkata...

aloo blogger.....

aku bukan nak masuk belah sapa pun.....
tapi cara hangpa dok kata kat us. azizan tu tak berapa nak kena laa....
awat hangpa dok ingat us. azizan tu dok doyan sangat ngan fb dgn tweet ke??...doyan sangat ke dgn blog???.....
mana dia ada masa nak layan semua tu.......
kalu hangpa mau jugak......hangpa sendiri laa kena tolong ustaz azizan tu......
kalu ada fb pun......tak larat dia nak tunggu nak balaih balik........
kerajaan negeri dah ada warta dia sendiri.....dah ada buletin darulaman.......
yg tu pun dah kigha pada dahhhhh......

kah kah kah

AnakKedah007 berkata...

aku bukan surun zizan melayan fb tuu..
aku suruh budak2 yg dok keliling kelalng dia laa..

SETPOL ada... PENERANGAN ada..awat bodo sangat pemikiran hang tuuu... nuuu cuba tengok pimpinan PR lain boleh aihh buat semua tuuu hang tu jaa otak selut tak pikiaq panjang.... NIK AZIZ ada fb & blog... LIM GUAN ENG ada fb & blog... ANWAR ada fb & blog... awat hang ingat depa semua tu tak sebok kaaa..

pierahhhhh otak selut dok gebang derasss......

bab hg dok merak dgn warta darulaman tuu mampuih pie laaa dok belonggok kat rumah MKK dan pusat khidmat hg tak ambik tau kaa...yg tu salah satu medium maklumat dan jgn la nafikan kuasa fb & blog nie...

selut betoi laa penyokong PAS sekoq nie... [hg sekoq jaa bkn aku..]