Jumaat, 20 Ogos 2010

Harusani dah joint Sayful & Ezam..

Aku dok membuak nak kata macam sahabat aku nie tapi tak gamak la nak kata sampai macam dia kata tuu..kira dia lagi hebat laa.. namun hakikatnya aku pun nak kata macam tu jugak laa sebab aku heran dengan gaya orang Malaysia nie boleh dok layan cerita-cerita bangang macam nie...bukan apa ini semua cerita andaian sahaja bukti tak ada main cakap sedap mulut jaa..tapi malangnya depa nie cakap atas intitusi UMNO maka hebohlah satu taman isu nie... dulu EZAM bukan main bising sumpah sana sumpah sini kata BN tu kurap la bla bla bla... last lanie dok sumpah seranah belah BN dok paku belah sini.. nie kira gaji dua mata jaa..org tua-tua kata kalau jumpa ulaq dengan org macam nie kena katok orang mcm nie ulu...macam juga Tok Mufti nie..sedih aku tengok org AGAMA di pergunakan macam nie.. bukan cakap macam berak tak lawas jaa.. kalau betoi ada PERLEMBAGAAN tu dok cakap ciput-ciput buat apa..nie isu besaq..bawak pie report POLIS suruh polis siasat siapa punya angkara... masa skrg sesiapa pon boleh cetak benda tu..kalau nak tuduh DAP..ok tak kesah..aku plak boleh tuduh UMNO yg buat.. ala karang benda tu cetak benda tu dan pie bagi kat Tok Mufti kata DAP atau PAKATAN RAKYAT yg buat..besa laa strategi politik macam-macam orang boleh buat.. tu aku suruh pie buat report POLIS suruh POLIS siasat..tak paah dok layoq nak buat isu bagi orang sembang tak dak kesudahan...entah laa kalau mcm nie punya kelaku patut la org gelaq dia macam-macam...nasib kome lee..kome yg yg cari pasai buat apa..

HARUSSANI nih dah macam EZAM dan SAYFOOL lah...

Kalau takat cakap... Aku leh cakap!

Najib makan rasuah... aku leh cakap? tapi aku mufti ke?

Rosmah tak mandi pagi... aku leh cakap? tapi aku mufti ke?

Jamil Khir liwat sayfool... aku leh cakap? tapi aku mufti ke?

Tapi ini semua cakap-cakap... alah macam HARAMSANI dok canang! Macam EZAM dok fitnah dan macam SayFOOL dok jaja cerita...

Inilah Mesia! Kalau UMNGOK punya balaci cakap kompem dibesar2kan... tak kirelah FITNAH DUNIA atau FITNAH AKHIRAT hantam saja...

Kalau Ezam leh cakap die ada 6 kotak rahsia tapi sampai Laaaa nih tak bawak keluar watpe? Sekadar cakap je lah!

Kalau Sayfool dok canang dia kene liwat sampai lebam Jubuq tapi takde kesan tusukan nak watper? Sekadar cakap jelah..! Ye dak...

Tapi bila tang Haramsani... Dia kata dia ada terima Perlembagaan baru! Tapi sekadar cakap jugak! Tak dak bawak keluar pun!?

Hmmm sekadar cakap...! Aku nak cakap sikit kat hangpa nih... HARAMSANI n ZAMBRI Mugebe tu ada skandal... Aku ada gambar! Sape ndak!?

3SEKAWAN!! BARUA UMNO!

Dan terakhir sekali nak bagi lengkap barua 3 orang nih... aku cadang Harussani BERSUMPAH MUBAHALAH... kahkahkah Ade Beran macam 2 lagik kawan dia nih?

Tiada ulasan: