Jumaat, 4 Jun 2010

Malaysia nie negara ISLAM ka negara YAHUDI...???


Negara lain selamba jee..tak ada sapa nak halangnya.. Polis pon tak kacau...


org kapiaq pon ada sensiviti..tapi kita yg IC cop Islam pon dok bercakap
bab Undang-Undang lagi...


cuba tengok yg baju kuning tuu..relax dan jaga elok2 jee


budak besaq nie pon reti nak tunjuk kata tak setuju
kita yg tua nie dok cakap pasai tata kerja lagi...

Sebelum aku turun jumaat hari nie dan nak pie protest bab ISRAEL laknatullah...aku buka la sat Pak Cik Google sebab aku terjumpa satu statement yg dibuat oleh seorang ketua kat bumi malaysia nie....cari punya cari aku jumpa dan aku listkanlah kat bawah nie.....
Bukan apa sebab aku jumpa tajuk nie .... buat malu dunia jaa.....
Free Malaysia Today - 33 minutes ago
This (attack) is not accepted by citizens the world over irrespective of whether ... last night in a show of anger against the high-handed Israeli action. ...

1 ulasan:

azman kamarul berkata...

Kita di negara ini dah ramai pemimpin nya buta perut.