Sabtu, 17 Oktober 2009

Secebis Kisah Untuk PR Perak : Udah la tu Yoep.. Boring dah aihhh....

oleh AnakKedah..

Assalamualaikum...

Aku bila terbaca pasal Pakatan Rakyat PERAK nie..semakin hari macam naik meluat pulak kelaku puak-puak nie... sory la bro.. aku bukan anti Pakatan Rakyat tetapi aku tengok kelaku hangpa sejak dua menjak nie dah jadi lain macam pulak... macam buat sesuatu tu syok sendiri dan memalukan penyokong kat negeri lain la pulak....

Bukan apa selepas Zamry MB Haram tu habaq kata nak buat persidangan dewan... dan hangpa dah sebulat suara buat pakatan tak mau hadir.. pada aku itu tindakan yang terbaik... kerana hangpa tak iktiraf si Speaker Haram Ganesan tuu... dan terutama Kerajaan Negeri Haram... lantak depa la nak buat apa pon... nak sidang ka nak lulus bagej ka mampos pie tok sah dok pie... pada aku RAKYAT akan tengok apa yg hangpa buat nie akan merupakan satu tindakan yg bijak...hangpa booo layan arahan Zambry & The Gang.... Insya'Allah rakyat faham akan yg ini....

TETAPI bila hangpa pulak cakap berbelit sat tak mau pie sat nak pie... ini akan menjadikan peluru kepada pihak LAWAN dimana mereka akan manipulasikan perkara ini utk di tanam kedalam otak penyokong2 mereka dengan kelakuan hangpa.... penjelasan pasal dok gaduh dalam dewan tempohari pon tak clear lagi... sbb ada lagi rakyat yg dah percaya Ganesan speaker yg sebenar padahal cerita sebenarnya lain... Lanie biaq dewan tu KOSONG dengan tanpa wakil kita.. biaq la depa nak sidang apa benda pon... pada kita persidangan depa tu adalah HARAM... jadi pie bagitau rakyat akan hal nie...

Pada aku tak payah la dok ikut rentak depa... bagi depa perintah secara haram nie, tak lama mana lagi dah aihhh 2thn saja lagi.... hangpa pie turun buat penjelasan kat akaq umbi bagi rakyat faham... itu yang utama....

Pasal notis dari sapa tu.. tak payah laa aku takut nanti rakyat naik meluat dan melugai plak dengan sinopsis2 hangpa nie... Ingat sekarang nie kita boleh dikatakan 1 step kebelakang dah sebab KITA DOK RASA SELESA YG RAKYAT MASIH LAGI SOKONG KITA.....

Tiada ulasan: