Khamis, 21 Mei 2009

Terima Kasih Kerajaan Negeri

Assalmualaikum,

The image “http://i452.photobucket.com/albums/qq245/mujaddid_90/CKedahSejahtera.png” cannot be displayed, because it contains errors.

kepada pembaca KedahLanie semua hari nie aku terharu dengan apa yg aku baca di blog tersebut iaitu WARKAH DARI DARUL AMAN. Alangkah bertuahnya kita warga blogger dimana suara hati kita sebagai rakyat di alam maya telah di dengar dan di ambil perhatian oleh kerajaan negeri yang memerintah. Oleh itu berbanyak-banyak ribuan terima kasih kami ucapkan.

Sesungguhnya suara-suara hati luahan rakyat marhaen di alam maya itu merupakan juga suaran hati rakyat kebanyakan... jadi harapan kami ambilah saranan-saranan dan komen-komen serta luahan-luahan yang di berikan itu sebagai 'LUAHAN POSITIF' cuma untuk bermatlamatkan KESEJAHTERAAN NEGERI kita yang tercinta.

Insya'allah dengan terjalinnya persahabatan di alam maya ini di harap ianya akan menjadi satu lagi ruang sebagai 'PKWR Alam Maya' untuk rakyat berkomunikasi dengan pemimpin.

Sekali lagi saya wakilkan diri saya ucapkan terima kasih daun keladi kalau tak puas hati saya tembak lagi....

Tiada ulasan: