Rabu, 26 November 2008

UMNO | BABI | TV3

Gambaq Hiasan-satgie hangpa ingat mak menakan aku plak...!!!

Salam semua,

Nie nak cerita pasai kes BABI lagi.. Semalam aku pie rumah mak menakan aku.. saja ada kerja sikit.. LALU borak la lebih kurang tajuk pasai aku pie jumpa dia.. bila dah habih kerja aku tu maka topic sembang pon pie kot lain la plak.. dan terlintas kat kepala aku nak tanya bab BABI kat dia bukan apa.. dia nie merupakan Salah seorang AJK WANITA UMNO kat taman dia.. kita tak lut dek peluru la apa yg aku dok tembak selama nie kat dia... LALU aku pon tanya kat dia.. " Camna CIK depa nak buat KANDANG BABI plak nie.."


Hangpa tau dia jawab paa... " GILA PAS nie.. dah batai tu batai la nak pindah pie KUALA NERANG pasai paa pulak..!" Tu dia jawpan dia terkejut berok jugak aku.. mai kot mana pulak KUALA NERANG nie...

Adusss banyak keja nak kena buat nie... kesudahan dia topic kami.... pakat2 pikaiq laa apa kesudahannya...

Tiada ulasan: